Opname en presentatie Gebruikersbijeenkomst Juno

Op dinsdag 27 mei jl. heeft de 3e Gebruikersbijeenkomst Juno plaatsgevonden. Op deze pagina vind je de opname, presentaties en het formulier voor het gebruikersonderzoek.

Inhoudsopgave

00:00 Introductie

02:50 Korte update 25Q2

05:40 Juno API

09:10 Juno OWK – Toegankelijkheids toets

17:30 Juno PPM

26:00 Ingestuurde vragen

34:00 Support – herhaling

36:20 Gebruikersonderzoek

39:10 Juno 2.0 – Introductie

1:01:00 Breakout Room 1 – Basics Woningbouw Monitor

1:36:41 Breakout Room 2 – Juno 2.0

1:56:24 Breakout Room 3 – Algemene vragen

Gebruikersonderzoek

Zoals in de bijeenkomst kort aangestipt, gaat Eveline de komende tijd jullie behoefte voor de nieuwe ‘Juno 2.0’ ophalen. Middels dit gebruikersonderzoek halen wij graag jullie input op wat betreft de volgende 3 peilers:

  • Procesondersteuning (hoe kan het systeem jullie werkprocessen op een zo prettig mogelijke manier ondersteunen?)
  • Samenwerking (met wie zou je welke informatie willen kunnen uitwisselen?)
  • Data & AI (welke (interne of externe) kennis en informatie zou je graag toegankelijk hebben binnen het systeem?)

Wij gaan hierbij deels werken met kwantitatief onderzoek (denk aan een enquete of vragenlijst) en deels kwalitatief onderzoek (hiervoor plannen we interviews/meeloopsessies in met degene die hiervoor openstaan).

Mocht je alleen interesse hebben om eens een vragenlijst in te vullen, kun je zeker ook deelnemen. Geef via onderstaand formulier aan als je alleen hiervoor beschikbaar bent.